8 התובנות של בועז העצני מהבחירות בארצות הברית

עבורנו זו הזדמנות בלתי חוזרת. עם השבעת הנשיא החדש נגמרים לנתניהו התירוצים. זה הרגע להרחיב בענק את הבניה ביו"ש ובירושלים, כולל בשטח 1 – E , להקים ישובים חדשים ביו"ש
בועז העצני 1 Comment on 8 התובנות של בועז העצני מהבחירות בארצות הברית

מטרת ההגעה ההמונית של אנשי התקשורת שלנו לארה"ב, לא היתה סיקור. אין צורך בעדר כה גדול של כתבים לצורך כך. הנסיעה ההמונית נועדה לחגוג עם חבריהם/שותפיהם את ניצחונם המשותף. כעת לפחות יוכלו להתאבל ביחד

עבורנו זו הזדמנות בלתי חוזרת. עם השבעת הנשיא החדש נגמרים לנתניהו התירוצים. זה הרגע להרחיב בענק את הבניה ביו"ש ובירושלים, כולל בשטח 1 – E , להקים ישובים חדשים ביו"ש
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המסר שבגללו הניה שוחט עזבה את התור ללחמניות החמות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

1. קריסת הסקרים? אלו התחרו ביניהם בכמה הילרי קלינטון גוברת על דונאלד טראמפ, ומטה הילרי כבר הכין זיקוקים לחגיגת הניצחון. אבל אל תספידו את ענף הסקרים. נכון שבאופן יציב ועקבי קורה ההיפך הגמור מתחזיותיהם, אך מכאן יוצא שהסקרים הם אמצעי חיזוי, רק להיפך, מה שהופך אותם לסוג של כלי מדויק.

2. טראמפ פיצח את הקוד של החברה האמריקאית. הביטחון העצמי שהוא מקרין, הפטריוטיות, הכבוד הלאומי, המנטליות האמריקאית ולא האירופית דוגמת אובמה, והטחת האמת בפרצוף ללא התחפושת של הפוליטיקלי קורקט של הדמוקרטים שהגיעה לידי גיחוך. לכן, לא ברור אם השערוריות שנקשרו בו הפריעו לו או דווקא עזרו…

3. אספות הבחירות של טראמפ היו מלאות, גם בקור מקפיא. את האספות של הילרי מילאו באמצעות זמרים, בדיוק כמו אצל השמאל אצלנו.

4. מטרת ההגעה ההמונית של אנשי התקשורת שלנו לארה"ב, לא היתה סיקור. אין צורך בעדר כה גדול של כתבים לצורך כך. הנסיעה ההמונית נועדה לחגוג עם חבריהם/שותפיהם את ניצחונם המשותף. כעת לפחות יוכלו להתאבל ביחד.

5. טראמפ מייצג עמדות פטריוטיות. גם בבחירות בישראל, כמו בבריטניה, הן בבחירות והן במשאל העם על ה"ברקזיט", ניצח הרגש הלאומי את הגלובליזציה ואת השוויון בכל מחיר. למרות הכל, "שיח הזהויות" מתגבר על "שיח הזכויות", כי זה טבע האדם. מי שלא לומד את לקח מגדל בבל, נדון להיראות כמו הפרצוף של יונית לוי ביום שלמחרת.

6. ישראל ניצלה מממשל שהחליט למעוך אותה. קלינטון חסרת המעצורים היתה גורמת לנו להתגעגע לאובמה. כל ההתחכמויות והתרגילים מיצו את עצמם, ואנחנו היינו מוצאים את עצמנו בפני דרישה אולטימטיבית לצאת מיו"ש וירושלים מיד, בלי קשר להסכמים כלשהם. נתניהו אינו מסוגל לעמוד בלחץ כזה, ולכן מדובר גם בהצלת שלטונו.

7. צר לי לאכזב את מי שקיווה, אך טראמפ "הבלתי צפוי" לא ילחץ על ישראל. ההשפעה הערבית על ארה"ב כיום, אפסית, ארה"ב מייצרת יותר נפט מסעודיה. ישראל היא גם הנקודה היציבה היחידה וגם הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, וצריך להיות מטורף, שפוט של ג'ורג' סורוס, או איסלמיסט כמו אובמה כדי להזיק לה. אין שום אינטרס או כוח שמושך את ארה"ב נגד ישראל חוץ מהתקשורת, אך זו נתפסת אצל טראמפ כאויב והוא ישמח לאכזב אותה.

הימין הישראלי והמחנה הרפובליקני בארה"ב כמו השמאל הרדיקלי הישראלי והליברלים בארה"ב, הם מחנות זהים. ערכים ואידיאלים משותפים, עולם מושגים זהה, צורת מחשבה ורגשות לאומיים (או אנטי לאומיים) זהים. כלומר, מאגר האנשים שממנו יבנה טראמפ את ממשלו הוא מהתומכים הנלהבים ביותר של ישראל.לכן שלדון אדלסון תרם כסף גדול לטראמפ, ויהיה בעל השפעה עליו.

8. עבורנו זו הזדמנות בלתי חוזרת. עם השבעת הנשיא החדש נגמרים לנתניהו התירוצים. זה הרגע להרחיב בענק את הבניה ביו"ש ובירושלים, כולל בשטח 1 – E , להקים ישובים חדשים ביו"ש, לבטל את חוק ההתנתקות בצפון השומרון ולהקים מחדש את הישובים שם. זהו גם סופו של השקר הפלשתיני והמבוא לסיפוח יו"ש. מתנה נאה לכבוד שנת היובל לשחרור חבלי המולדת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אל תבטחו בנדיבים
    סמוך אל ה' ואל בינתך אל תישען
    רחמי שמים